ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZIȚIE

                                                                                                                                 Luni, 6 martie 2023

Beneficiar: NOSCE TE IPSUM S.R.L.
Apel de proiecte: PNRR/2022/C9/MIPE/I3 – Digitalizarea IMM-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere, pentru sprijinirea IMM-urilor în adoptarea tehnologiilor digitale.

Societatea NOSCE TE IPSUM S.R.L., cu sediul în Bucureşti, Sectorul 3, Str. Aleea Negru Vodă, nr. 4, bl. C3A, sc.1, et.2, ap.6, cod de identificare fiscală 42664152, înregistrată la ONRC sub nr. J40/6750/2020, reprezentată legal prin Dl. Lățea Claudiu Ștefan, invită operatorii economici interesați să participe la procedura de achiziție directă având ca obiect:

1. Obiectul achiziției.

Analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice, care va include:

  • Analiză tehnologii și achiziții necesare pentru adaptarea digitală a modelului de afacere și analiza integrare module și functionalitati software necesar pentru adaptarea digitală a modelului de afacere.

2. Cerințe minime.

Documentația tehnică livrată trebuie să:

  • demonstreze o analiză reală și specifică a modelului de afaceri al societății NOSCE TE IPSUM S.R.L., incluzând evaluarea proceselor existente și identificarea clară a nevoilor de digitalizare;
  • fie aliniată la Ghidul Specific PNRR, cu recomandări conforme cerințelor programului PNRR/2022/C9/MIPE/I3, inclusiv tipuri eligibile de achiziții, justificarea impactului asupra digitalizării, creșterea intensității digitale;
  • conțină detalii și recomandări tehnice minim necesare pentru echipamente și software (ex. RAM, CPU), fluxuri de lucru pentru implementarea sistemelor recomandate și modul concret de utilizare, și beneficii din perspectiva digitalizării și creșterii intensității digitale, în contextul modelului de afacere al societății NOSCE TE IPSUM S.R.L.

3. Valoarea estimată a achiziției este de 8.000 lei (fără TVA).

4. Procedura de depunere a ofertelor.

  • Termen limită: 07.03.2023, ora 16.00.
  • Modalitate: transmitere pe e-mail la stefan.latea@gmail.com sau depunere fizică la sediul social.
  • Oferta trebuie să fie semnată olograf de către reprezentantul legal al ofertantului sau de o persoană împuternicită.
  • Oferta se va transmite în limba română și va respecta cerințele tehnice minime stabilite.

5. Documente anexă obligatorii.

  • Declarație privind evitarea dublei finanțări;
  • Declarație privind beneficiarul real;
  • Declarație privind respectarea principiilor DNSH.

Transmiterea tuturor declarațiilor este obligatorie.

6. Aspecte legislative.

Prezenta achiziție se derulează conform Legii nr. 98/2016 pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuţie de lucrări finanţate din fondurile externe nerambursabile şi rambursabile aferente Mecanismului de redresare şi rezilienţă, alocate prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă, aplicabilă beneficiarilor privaţi care nu au obligaţia respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achiziţiilor publice, precum şi a listei utilizate pentru verificarea achiziţiilor derulate de aceştia.

7. Clarificări.

Solicitările de clarificări pot fi transmise la adresa de e-mail stefan.latea@gmail.com sau la numărul de telefon 0741 010 358.

Comunicate Business
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.