Sunt atât de multe lucruri pe care le puteți face pentru a vă maximiza imaginea brandului la evenimentele outdoor care se organizează în cadrul corporativ, incat trebuie doar sa fiți creativi și să vă pregătiți strategia în avans pentru a vă asigura o strategie de marketing de succes. În ceea ce privește marketingul offline, există mai multe tehnici diferite pe care le puteți utiliza pentru a face ca evenimentul sportiv ( sau team buildingul dvs.) să iasă în evidență și să atragă potențialii participanți.
Dacă găzduiți un meci de fotbal sau o campanie de plantare de copaci – este probabil că evenimentul dvs. nu va ieși în evidență din mulțime dacă există multe alte evenimente similare în zona respectivă. De aceea este important ca evenimentul dvs. să fie diferit și să aibă elemente care să atragă potențialii participanți – iar acest lucru se regăsește în branding.
Un bun punct de plecare este un nume atrăgător. Spre deosebire de a numi pur și simplu „meci de fotbal” – care este unghiul cu care puteți lucra pentru a crea un nume care să iasă în evidență pe rețelele sociale, pe afișe sau într-un e-mail? Cum poți face ca evenimentul tău să pară unic și diferit, inspirând oamenii să afle mai multe?Mai jos, enumerăm câteva dintre materialele promoționale pe care le recomandăm și pe care le gasiti pe tempera.ro
Postere personalizate
Când vine vorba de materiale tipărite, este o idee excelentă să investiți în postere sau pliante pentru a vă promova evenimentul sportiv sau de ecologizare în mediul offline.
Asigurați-vă că posterele dvs. sunt simple, dar atrag atenția, cu detalii și informații clare, o imagine grozavă și instrucțiuni simple.
Puteți distribui apoi afișele în vecinătatea zonei în care se va desfășura evenimentul dvs. sportiv. Gândiți-vă la locurile care au un trafic pietonal intens, dar și la locurile care ar putea avea un public relevant – de exemplu, școlile și colegiile locale, bibliotecile și cafenelele, supermarketurile și sălile de sport.
Tricouri personalizate Bucuresti pentru echipa companiei
Activitățile de team building corporative pot fi penibile. Dacă ne gandim la jocuri neinspirate ca: adevăr și provocare, jocurile de desenat pe nevăzute, mima și Jenga corporativ sunt exagerate și puțin-spus penibile. Sigur, puteți instala o masă de ping-pong în sala de mese sau puteți organiza un picnic al companiei, dar există și alte modalități, mai subtile, de a construi o cultură a muncii în echipă.
Orice departament de marketing știe că tricourile personalizate cu logo-ul companiei, sunt o necesitate pentru angajații care lucrează la un stand la o expoziție comercială sau ca daruri promoționale pentru clienți. Însă mulți subestimează impactul pe care tricourile personalizate îl pot avea asupra culturii angajaților. Tricourile personalizate pot contribui la aducerea la viață a mărcii dvs. pentru angajații dvs.oferind noilor angajați sentimentul de apartenența la grup.
De multe ori, noii angajați nu sunt siguri cum să se îmbrace în prima lor săptămână la serviciu.Oferindu-le un tricou sau un hanorac personalizat, nu numai că le ușurați îmbrăcarea în primele zile de muncă, dar îi ajutați să își dezvolte sentimentul de mândrie față de companie încă din prima zi.
Atunci când oamenii poartă logo-ul companiei pe tricouri, acest lucru semnalează un sentiment de mândrie și angajament față de companie.