Într-adevăr, un conținut SEO unic și de calitate trebuie să fie transmis pe rețelele sociale. Promovare SEO de calitate înseamnă cea mai bună modalitate de a obține în mod natural backlink-uri pentru a crește notorietatea și vizibilitatea paginii voastre web.
Într-adevăr, un conținut SEO unic și de calitate trebuie să fie transmis pe rețelele sociale. Promovare SEO de calitate înseamnă cea mai bună modalitate de a obține în mod natural backlink-uri pentru a crește notorietatea și vizibilitatea paginii voastre web.
Pe cine ar trebui să apelez pentru conținut SEO?
Pentru a produce conținut SEO, aveți mai multe opțiuni:
- Scrieți singur conținutul de la zero, urmând instrucțiunile Google,
- Scrieți un prim draft care va fi apoi optimizat pentru o agenție de referențiere web,
Principalele avantaje ale SEO pentru o companie
Unul dintre cele mai importante beneficii ale SEO este că veți obține trafic de calitate pentru afacerea voastră. Este nevoie de optimizări pentru a vă ajuta să apăreți în rezultatele relevante ale căutărilor. Puteți atrage mai mulți utilizatori calificați. Utilizatorii aleg să vă viziteze site-ul web și se simt încrezători dacă informațiile furnizate sunt relevante.
Spre deosebire de canalele tradiționale de publicitate, care au ca scop să ajungă la consumatori, indiferent dacă aceștia doresc sau nu să audă de dumneavoastră, SEO are ca scop facilitarea găsirii de către publicul țintă atunci când dorește informații specifice.
De ce să luați în considerare SEO pentru un plus de profesionalism?
Multe branduri și afaceri știu că au nevoie de vizite din partea SEO, dar este greu de știut care va fi valoarea reală a randamentului investiției și a costului de achiziție. Ce valoare oferă o campanie SEO bună? De ce este SEO atât de important pentru afacerea mea? Cum poate fi prezentă?
Dacă afacerea voastră oferă produse sau servicii pentru care utilizatorii introduc interogări de căutare pentru a găsi informații, ar trebui să fie o prioritate pentru voi SEO și SEA sunt deseori puse în opoziție, dar suplimentarea vizibilității prin intermediul Google Ads este o strategie bună.
Cele trei pârghii principale pentru a vă promova conținutul:
- SEO, optimizarea naturală a motoarelor de căutare,
- SEA, căutare plătită,
- SMO, social media optimization.
Care sunt argumentele în favoarea SEO pentru compania voastră?
- Căutarea pe Google generează o vizibilitate semnificativă
Știați că în fiecare zi se fac 3,5 miliarde de căutări pe Google? Indiferent de sectorul în care activați, oamenii caută informații despre produsele sau serviciile voastre. Prin urmare, este important să ai un site web sau un suport comercial pe internet. SEO poate genera vizite calificate și se pare că motoarele de căutare generează cu 300% mai mult trafic către site-uri web decât social media.
- Fără SEO, există puține șanse de a fi vizibil pe internet
30% din rezultatele de pe prima și a doua pagină nu sunt accesate niciodată de către utilizatorii de internet. Acest lucru înseamnă că, dacă sperați să obțineți vizibilitate, este esențial să vă propuneți să ajungeți în fruntea clasamentelor și să vă referiți la site-ul vostru acolo. În funcție de concurența din sectorul dumneavoastră de activitate, sunt puține șanse ca conținutul vostru să aibă performanțe spectaculoase fără un minim de muncă în ceea ce privește referențierea naturală.
Prin urmare, strategia voastră trebuie să fie construită, în concordanță cu obiectivele voastre și menținută în timp.