Creșterea exponențială a comerțului electronic și a soluțiilor online schimbă complet comportamentul consumatorilor.
Oamenii își pot face acum cumpărăturile în timp ce stau pe canapea sau pot plasa o comandă din altă țară cu doar un click. Cu toate acestea, de cele mai multe ori, oamenii se pot confrunta cu câteva provocări atunci când comandă un articol de la un magazin online internațional.
Este destul de comun pentru consumatori să primească un mesaj care spune că vânzătorul nu oferă transport în România.
Dacă vrei să cumperi dintr-un magazin online din Marea Britanie și te confrunți cu această problemă, iată câteva soluții:
1. Apelează la o altă persoană ca intermediar
O persoană cunoscută sau un membru de familie care se află în Marea Britanie poate acționa ca intermediar între comanda de la magazinul online și livrarea în România. Aceasta este una dintre cele mai puțin costisitoare alternative de expediere, dar este nevoie să ai pe cineva în străinătate pe care te poți baza.
Odată preluată comanda de către o persoană cunoscută, aceasta o poate trimite în România prin firma de coletărie Eastlines.
2. Organizează preluarea comenzii direct de la vânzător cu Eastlines
Platformele online sunt o modalitate excelentă de a conecta vânzătorii și clienții pe Internet. Cu toate acestea, nu este întotdeauna posibil să te întâlnești cu vânzătorul și să poți face schimbul în persoană, mai ales atunci când comanzi un produs de la un magazin online din Marea Britanie, iar tu locuiești în România.
Dacă ești destinatarul direct al pachetului, poți aranja ca serviciul de curierat să primească pachetul și să-l trimită apoi către tine. Întregul proces ar trebui să fie ușor de parcurs: plasezi comanda pe site-ul vânzătorului, plătești online și completezi detaliile de expediere către un punct de lucru al firmei de curierat Eastlines.
De acolo, compania va colecta coletul și-l va expedia către România. Acest lucru se poate face indiferent dacă vrei să achiziționezi de la un vânzător privat sau să cumperi online din magazinele britanice care nu dispun de livrare în România.
Discută cu un specialist Eastlines și bucură-te de transport sigur de colete în Anglia și în România!
3. Obține produsele comandate printr-un călător care se întoarce în România
Există câteva platforme internaționale care conectează clienții cu călătorii care au spațiu suplimentar în bagaje, atunci când nu există nicio modalitate de livrare către țara respectivă.
Poți începe prin simpla plasare a unei comenzi în platformă, prin descrierea produsului dorit și a țării în care trebuie transportat. Orice călător care va face traseul Marea Britanie – România va face o ofertă pentru a-ți aduce articolul în țară.
De ce unele magazine britanice nu livrează în România sau în alte țări?
Poate fi frustrant să-ți dorești un produs în mod special, să-l cauți la toate magazinele online existente și să te lovești de mesajul „livrarea nu este disponibilă în țara ta”.
Din păcate, transportul internațional nu este încă disponibil în multe cazuri atunci când faci cumpărături online din magazinele britanice. E un lucru obișnuit ca magazinele locale să nu ofere transport în alte țări, deoarece este un pas costisitor și consumator de timp. Unele produse trebuie să respecte legile de import și ar putea fi impozitate la vamă.
Din fericire, există cele trei soluții amintite anterior pe care le poți folosi atunci când faci cumpărături online din magazinele britanice care nu dispun de livrare în România.