placeholder

Ce înseamnă şi când ai nevoie de optimizare SEO off page şi de ce trebuie să apelezi la o agenţie SEO?

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/mac-freelancer-macintosh-macbook-459196/

Serviciile de optimizare SEO off-page sunt foarte solicitate de către clienţii care apelează la o agenţie SEO pentru că sunt foarte importante şi se referă la creşterea vizibilităţii site-ului prin dezvoltarea unei colecţii de link-uri de calitate, menţiuni în Social media şi prin apariţia de link-uri care duc către site-ul clienţilor agenţiei de pe alte site-uri.

Ce presupune etapa de optimizare SEO off page?

Etapa de optimizare SEO off page reprezintă toate acţiunile care se desfăşoară în afară site-ului şi care au ca şi principal scop obţinerea de link-uri de calitate. O agenţie SEO bună poate realiza optimizarea SEO off page luând toate măsurile posibile necesare în afară site-ului pentru a-i îmbunătăţi poziţiile în pagina de rezultate, măsuri care ajută la crearea cât mai multor backlinkuri de calitate posibile.

De ce este necesar un număr cât mai mare de link-uri pentru că site-ul să fie cât mai bine poziţionat în motoarele de căutare? Pentru că aceste link-uri reprezintă modalitatea principală prin care pot diferenţia site-urile şi le pot acorda poziţii cât mai bune în rezultatele căutărilor pe Bing, Yahoo, Google, Yandex sau Baidu spre exemplu. Toate link-urile sunt văzute de motoarele de căutare ca fiind voturi de încredere din partea altor site-uri. Iar cu cât mai multe sunt voturile din partea unor site-uri recunoscute şi relevante, puternice, văzute ca şi adevărate autorităţi în domeniul de activitate, cu atât mai bine.

De asemenea, se poate spune că ingredientele principale ale unei campanii de obţinere de backlink-uri şi implicit ale unei campanii de optimizare off-page extrem de eficiente sunt:

·                  cantitatea;

·                  diversitatea;

·                  calitatea.

Elemente esenţiale al campaniei de optimizare off page – content marketing şi social media

În ceea ce priveşte content marketing-ul, conceptul nu este nou, având o istorie interesantă ce începe de la 1895 când compania John Deere lansa prima revistă The Furrow, iar acesta este cel mai concludent exemplu de content marketing offline. Astăzi, content marketing-ul s-a mutat în online, un pas cât se poate de natural întrucât potenţialii clienţi şi-au mutat atenţia şi îşi consuma timpul pe internet.

În ceea ce priveşte social media, aceasta este o altă metodă de optimizare SEO offline, prin Facebook, Twitter şi Instagram, dar şi prin Google +. O mare parte a eforturilor campaniilor de content marketing trebuie focusate către reţelele sociale.

Cum ajută plasarea articolelor relevante în publicaţii de nişa sau cunoscute în campaniile de optimizare SEO offline?

Într-o lume online “saturată” efectiv de informaţii, conţinutul creat trebuie să fie de înaltă calitate şi plasat acolo unde sunt şanse de a fi citit şi apreciat. La fel ca şi în optimizarea SEO on page, orice acţiune ce se referă la procesul de optimizare OFF-page va trebui să empatizeze cu potenţialii clienţi.

Strategia de optimizare off-page va conţine şi alte elemente, cum ar fi postările pe forumuri, înscrierile în cataloagele specializate de afaceri şi business reviews, astfel încât tot demersul să fie unul natural, organic, iar rezultatele serviciilor SEO să fie cele scontate.