Brandingul personal poate fi podul dintre firma ta si clienti

Atunci cand decizi ca este momentul sa deschizi o afacere este foarte important sa in vedere povestea din spatele acestuia, pentru ca de foarte multe ori, aceasta este cea care vorbeste cu clientii sau cea care ii ajuta pe acestia sa se regaseasca in brand. O varianta foarte eficienta prin care poti face acest lucru este sa legi firma, in sine, de persoana care sa o reprezinta, pentru ca astfel, acestea vor avea aceeasi identitate in fata oamenilor.

Ori, noi stim prea bine ca o relatie de incredere este mult mai puternica, atunci cand sunt implicate doua persoane, astfel incat compania va avea mai mult succes cand va atinge o latura umana. Brandingul personal este un aspect din ce in ce mai utilizat de catre persoanele din PR, iar acest lucru se datoreaza in special beneficiilor pe care le are. 

Cum ne ajuta brandingul personal?

Atunci cand te gandesti brandingul personal pornesti practic de la premisa conform careia oamenii acorda mai multa atentie altor oameni, in comparatie cu firma in sine, asa incat este necesara o umanizare a companiei. Succesul acestuia depinde de cat de bine reuseste omul din spate sa ofere incredere si siguranta celor interesati de servicii. Astfel, in momentul in care alegem o agentie pentru branding personal trebuie sa acordam o atentie deosebita felul in care rezonam cu aceasta. In acest fel va veti putea da seama daca aceasta va fi capabila sa creeze o poveste in jurul dumneavoastra si a companiei pe care o aveti si mai ales, daca va intelege cu exactitate care sunt cerintele pe care le aveti. La Tudor Communication, veti descoperi o echipa specializata in primul rand in a-i asculta pe clienti pentru a intelege cu exactitate care este scopul final si care sunt rezultatele asteptate.

Creeaza o poveste in jurul brand-ului tau

Crearea unei povesti in jurul brand-ului nu este un proces foarte usor, in special din perspectiva faptului ca aceasta trebuie sa fie spusa in asa fel incat tot mai multi oameni sa se regaseasca in ea. Ca orice alta istorisire, aceasta trebuie sa fie cat mai creativa, si cat mai placuta, fara sa fie insa exagerata sau plina de artificii de orice fel. Totodata, este necesara introducerea si stabilirea legaturii intre companie si om, intr-un mod cat mai sensibil, dar in acelasi timp hotarat si determinat. In orice domeniu trebuie sa stii ce anume vrei sa obtii, iar povestea ta trebuie sa fie construita in asa fel incat clientii sa inteleaga acest lucru inca din prima clipa.

Incredere si profesionalism

De asemenea, exista si alte doua criterii mai generale pentru momentele in care vrem sa apelam la o agentie pentru branding personal si anume profesionalismul si increderea pe care aceasta ne-o ofera. Intr-o perspectiva mai larga, trebuie sa stim ca firma pe care o alegem poata sa ne conduca catre succesul de care avem nevoie si poate sa ne ofere rezultatele la care visam. De aceea, pentru a ne asigura de toate acestea putem apela la Tudor Communication, care este de altfel specializata pe comunicarea dintre firma si client. 

Studii de caz aplicate

Unul dintre marile avantaje ale acestora este faptul ca pun la dispozitie studii de caz care te pot convinge daca care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmezi si mai mult decat atat iti vor demonstra care este procesul pe care il urmeaza si cat de eficiente sunt metodele lor. Studiile de caz pot sa fie de asemenea, surse incredibil de bune de inspiratie, care sa te poata ajuta sa determini care este cursul pe care vrei sa il urmezi in realizarea unui brand personal.