
âđźđ đđđđđđđđ đđĚđđĚ đđ đđđđ đđđđ đ đđđ đ đ đđđđđĚŚđĚ.â
â đ¨đđđđđđ đ đ đşđđđđ-đŹđđđđĚđđ
đđ-đđ đĚđđĄđđđ đđđ đŁđđđđđĄĚŚđĚ, đŁđđđ đ đĚ đĄđ đđđ˘đđ đđ đĄđđđđđĚ, đđđ đđ˘ đ ĚŚđĄđđ đĚđđđđĄđđ đ đđ˘ đđđđ đđđđđ˘đ đđđ ? đđđđđđ ĚŚđĄđ đĄđđĄ đđđđ˘đ đđ đđđđđĄđ đđ đ đĄđđđĄđđđđ đđ đđđđđđĄđđđ, đđđ đđ˘ đ ĚŚđĄđđ đđđđĚ đ đ˘đđĄ đđđđĄđđ˘ đĄđđđ? đđđđđđ ĚŚđĄđ đĄđđĄ đđđđ˘đ đđ đđđđđđđđĄĚŚđđ đđđ đđđ đđđđđđĄđđđ, đđđ đđ đđĚđ đ˘đđĚ đđ đđđ đ đ đđđ˘đđĚ đđ đ đđđ§đđĄĚŚđđ đđĚ đđ ĚŚđĄđ đĚđ đđđ§đđĚ?
DacÄ ai rÄspuns da la oricare dintre aceste ĂŽntrebÄri, te invit alÄturi de mine sÄ aprindem lumina Či sÄ ne apucÄm de treabÄ, aČezat, pas cu pas.
đđŽđ˘ đŹđ đđđŤđđŹđđđłđĚ? đ đŠđđ§đđŤđŽ đđ˘đ§đ?
Workshop-ul este dedicat celor simt sau chiar Čtiu cÄ au nevoie de un plan pentru evoluČie. E un workshop scurt, e ca un ghidaj de ĂŽnceput ca tu mai apoi sÄ dedici timp sÄ faci planul aprofundat. PoČi fi antreprenor la ĂŽnceput de drum sau, dimpotrivÄ, un antreprenor care a ĂŽncercat diferite canale de marketing pentru promovare, dar nu a abordat planificat Či susČinut activitatea de marketing.
đđŽđŚ đđ đđŁđŽđđĚ?
StabileČti diferenČa dintre strategia de marketing Či planul de marketing, de aici plÄteČti serviciul la valoarea sa.
StabileČti specificul publicurilor companiei tale ( avatarurile de client), ce produse / servicii sunt optime pentru acestea Či care sunt metodele de promovare pentru ele.
PoČi descoperi noi produse / servicii care pot creČte potenČialul de creČtere a afacerii.
Ai o viziune asupra canalelor de marketing potrivite pentru potenČialii clienČi eficientizezi costuri de marketing Či chiar conversie.
Incluzi canalele de marketing potrivite, excluzi canale care doar consumÄ resurse Či ai un mesaj adecvat pentru fiecare tip de public ČintÄ vs canal de marketing.
Ai mai multÄ claritate asupra acČiunilor de marketing.
StabileČti repere pentru urmÄtoarele acČiuni de marketing Či implementare.
đđ đŻđđ˘ đ˘Ěđ§đŻđĚđĚŚđ?
Strategie sau plan de marketing?
Pentru cÄ e o continuÄ confuzie Či uneori plÄteČti avocado, dar te trezeČti cu prune ) vom clarifica termenii Či sÄ Čtii ce ai nevoie
Avatarul clientului â fantoma de la operÄ sau instrument ?
te voi ajuta sÄ ĂŽČi identifici Či sÄ ĂŽČi ĂŽnČelegi clientul ideal â cine este, ce ĂŽČi doreČte, personalitatea lui Či cum poČi sÄ ĂŽl atragi.
Setarea obiectivelor â sau cum sÄ fii SMART
Vei ĂŽnvÄČa cum sÄ ĂŽČi stabileČti obiective clare, mÄsurabile Či realizabile, care sÄ ĂŽČi ghideze eforturile de marketing.
Structura unui plan de marketing â harta, nu teritoriul.
Ce trebuie sÄ conČinÄ un plan, de la analiza pieČei, cei 4 P ĂŽn piaČÄ, clientul tÄu Či canalele de marketing pentru niČa ta.
Etape, ce implicÄ Či⌠hai sÄ simulÄm ĂŽmpreunÄ!
Bugetarea â de fapt, ce ĂŽnseamnÄ âmultâ când spui cÄ âdai mult pe marketing? â
ModalitÄČi asupra cum poČi sÄ ĂŽČi estimezi bugetul de marketing Či cum sÄ aloci resursele pentru a obČine rezultate cât mai bune.
đđŽĚđťđą, đ°đŽĚđ đąđđżđ˛đŽđđŽĚ đĚŚđś đđťđąđ˛ đđ˛ đĚŚđśđťđ˛
Data: 28 Septembrie 2024
Durata: 4 ore
Ora: 10.00
LocaČie: sala Dynamic Business Connections
Strada Clucerului Nr 44, sector 1, BucureČti
đđĚđ đđ¨đŹđđĚ?Back to business: Plan de marketing pentru claritate
275 lei
đđ đđ đđ đđŹĚŚđđđŠđĚŚđ˘ đŹĚŚđ˘ đđ đŠđŤđ˘đŚđđŹĚŚđđ˘?
Fiind un workshop este preponderent practic.
Cafea Či networking la pauzÄ.
Suport de curs, template de plan de marketing general, ĂŽntrebÄri de ghidaj pentru strategia de marketing Či, ĂŽn funcČie de cât de curioČi Či implicaČi sunteČi, posibil sÄ am Či alte resurse pentru voi.
DiplomÄ de participare.
đđ˘đ§đ đŹđŽđ§đ đđŽ, đđŤđđ˘đ§đđŤđŽđĽ đđĚđŽ?
Numele meu este Corina Čtefan, om cu multe pÄlÄrii, roluri pe care mi le aduce viaČa Či profesia. Sunt ĂŽnainte de toate om. Profesional sunt om de comunicare, strateg de marketing Či soloprenor, ĂŽnfiinČând agenČia de content marketing iXpr ĂŽn 2014. Sunt content writer, copywriter, trainer. Nu neapÄrat ĂŽn aceastÄ ordine.
Ăn ultimii ani mi-am dedicat timp Či am fÄcut o schimbare spre training, dând mai departe ce am ĂŽnvÄČat ĂŽn anii de experienČÄ. Am susČinut Či susČin trainiguri de marketing digital pentru toČi, workshopuri,cursuri inhouse pentru firme medii, cursuri de formator Či pot spune cÄ e o parte tare dragÄ activitÄČii mele. MÄ regÄseČti dincolo de iXpr, proiectul trans-formare.ro, dincolo de multe texte, pagini sau sau soluČii unde nu Čtiai cÄ eu exist.
Či revin, sunt om. Dincolo de e-books despre marketing pe trans-formare vei gÄsi Či â Cartea despre acceptareâ, un ebook pe care l-am publicat ĂŽn plin lockdown, ca o reamintire cÄ ĂŽnainte de toate suntem oameni. Cartea am mutat-o de la editurÄ pe acelaČi site.
Sunt toate la un loc, Či chiar mai mult. Sunt omul care ĂŽČi propune sÄ te alÄturi ca eu sÄ contribui ĂŽn lume prin cursuri care ajutÄ antreprenorii sÄ creascÄ. Ei Či afacerile lor.
Cum te ĂŽnscrii?
CompleteazÄ formularul de ĂŽnscriere, achitÄ participarea Či primeČti detalii pe email.
RugÄminte:
Ca persoanÄ fizicÄ completeazÄ toate rubricile, corext, ele sunt pentru a emite factura. Se emite automat, aČadar, nu cred ca âblah blahâ pot sÄ o folosesc drept nume sau adresÄ. đ
DacÄ doreČti factura pe persoanÄ juridicÄ, dÄ-mi de veste pe email, alÄturi de datele de facturare.
De ce sÄ participi?
Pentru cÄ vei pleca de aici cu mult mai mult decât niČte informaČii teoretice â vei avea ĂŽnceputul unui plan de marketing pe care vei continua sÄ ĂŽl personalizezi activitÄČii tale pentru a-l pune ĂŽn practicÄ.
Mai mult, dupÄ curs vei primi resurse care sÄ te ajute sÄ âČii lumina aprinsÄâ, sÄ ĂŽČi regÄseČti claritatea când te acoperÄ ideile altora.
Ce zici? Incepem noul sezon de business cu claritate?
Hai cu mine la workshop!
Eu te aČtept cu drag!
Inscrieri aici https://trans-formare.ro/events/back-to-business-plan-de-marketing-pentru-claritate/
PS: Locurile sunt limitate.